Temmuz Ayı Bitenler..

Temmuz ayını da bitirdik nihayet. Nihayet diyorum çünkü aşırı sıcaktı ve ben sıcağı hiç sevmiyorum.  Bu ay bitenleri biraz erken fotoladım çünkü siz bu yazıyı okurken ben nihayet tatilde olacağım. O yüzden fırsatım olmaz hemen yazayım diye düşündüm. Bakalım bu ay neler bitmiş neler çöpe gitmiş.



 Bu ay body mist ve kolonyaları içtim sanıyorum ki. Sıcakladıkça serinlemek için, bacaklarıma koluma, falan sıktıkça sıktım. Hepsinin kokusu güzeldi ama ama kalıcı değiller. 

Cyrene el kremi, sürpriz kutulardan birinde gelmişti. Güzeldi güzel olmasına ama 53 TL. vermem kesinlikle. Nivea'nın sevmediğim bir el kremi, ellerimi çok yağlı bırakıyordu. yine de baya kullandım artık içindeki krem o kadar yoğun ki çıkmıyor tüpten. Benri aseton favorim zaten biliyorsunuz.


İki adet sıvı sabun. ikisini de sevdim. B&BW 'e gidip indirimde de bulursam alabilirim. LpM ise yine indirimde alabileceğim bir sabun. 


Duş jeli ve peeling serisi. Sıvı el sabununu alsam da LpM'in bu deniz tuzu koktuğunu iddia eden bu duş jelini bitirdim. Bir tane daha var elimde, da bitince almam bir daha. B&BW pelling-duş jeli karışımı bir ürünü. Kokusu çok güzeldi ama peeling özelliği yetersiz bence. Avon duş jeli, bunu oğlum kullandı erkek için olan zaten. Avon duj jellerini severim ve çok da alırım. İşte peeling gibi peeling, Rossmann'da satılan wellness&beauty markasına ait. içinde yağ ve banyo tuzu karışımı var. Cildiniz hassassa veya iri taneli peeling sevmiyorsanız size göre değil demektir.


Burada Dirty works body butter, Mediwell dudak balmı hariç hepsi çöpe gitti. Ojeler kurumuş ve bozulmuş, rujlar da öyle. None bronzing fondöten ve Avene renkli nemlendiricinin içinde çok az kalmıştı ama artık kullanmak istemedim. Flormar ruju da baya bir kullandım diyebilirim. O yüzden rahatça attım hepsini çöpe. 

Bu ay biraz az görünüyor ama Ağustos'da telafi edeceğim inşallah.,
Sevgiler..

Yorumlar

Popüler Yayınlar