Temmuz Alışverişleri..

Geçtiğimiz ay alışveriş faslını çok iyi atlatınca bu ay başıma gelecekleri biliyordum tabi. Zaten almak istediklerime denemek istediklerim de eklenince bu ay biraz coşmuş olabilirim. Beni bu indirimler mahvetti yine. Bakalım neler almışım bu ay. 


Öncelikle tatile çıkacağım için Ağustos ayında nihayet ve bu sene de zaten deneyeceğim güneş kremlerim de olduğundan, çok sevdiğim Sun Ozon markasından %50 indirimli olarak bu güneş sonrası ürünleri aldım. Özellikle güneş sonrası bakım kapsülleri çok ilgimi çekti, bakalım deneyeceğiz.


Gratis indirime girince bu sefer WetnWild'dan bütün merak ettiklerimi aldım gitti. Bunları zaten istiyordum. Yeni koleksiyon da indirimli olunca şu alttaki hummingbird hype allığı, karpuzlu lipscrubı ve iki adet de fırçasını aldım. Rose in the air paleti daha önce bulup (yine indirimde)almıştım zaten. Böylece WW'dan bütün istediklerimi almış oldum şimdilik. 


Garnier matlaştırma özellikli saf  kömür maskesi, diğer maskeleri sevmemekle birlikte bunu da indirimde görünce almadan duramadım. Kullandım bile hatta ve fena değilmiş. İçlerinde bir bu alınır benim için.


Loreal'in yeni çıkan mini paletlerinde çok gözüm kalmıştı. Renklerini en beğendim maximalist palet indirimde 31 TL.'ye benim oldu. Henüz kullanmaya kıyamadım bakışıyoruz kendisiyle. 


Herkes çok övünce Garnier'in doğal ferahlık veren iki deodorantını aldım. Bunları detaylı olarak blogda yazacağım en kısa zamanda. 


Son olarak yeni gelen G.Kore markası Yoyoso'dan bir puding maske ki gözümü çok yaktı, pek beğenmedim şimdilik, Rossmann ve Mara Kozmetik'den birer oje ve yine Rossmann, Catrice'den vücut için aydınlatıcı serumlardan aldım. Catrice aydınlatıcı harika ama yüze olacağını hiç sanmıyorum. Neyse yazacağım detaylı olarak bakalım.

Bu ayı biraz hasarlı atlattım ama ağustosta ful tatilde olacağım, etrafımda hiç bir mağaza olmayacak ve inşallah pek bir şey almayacağım diye düşünüyorum.
Sevgiler..

Yorumlar

Popüler Yayınlar