Garnier Çift Fazli Koruyucu Su İncelemesi..

Tatil dönüşü iş yerinde ilk günümde uzun zamandan sonra ilk yazımı yazıyorum. Gerçekten 1 aylık tatil süresi boyunca blogla ilgilenmek, blog okumak falan hiç içimden gelmedi zaten vaktim de olmadı. İlk yazım tatilde kullanıp bitirdiğim Garnier Çift Fazlı Koruyucu Su ile ilgili olacak. 
Garnier Çift Fazli Koruyucu Su



 Tatilimin ilk gününden beri kullanıyorum bunu. Gitmeden önce Gratis'den sanırım 25 TL. gibi bir fiyata almıştım. 

Garnier Çift Fazli Koruyucu Su

Genel olarak memnun kaldım, şöyle ki artı özellikleri eksi özelliklerini geçti. Ama itiraf edeyim ki üründen beklentim biraz daha fazlaydı. 

Garnier Çift Fazli Koruyucu Su

İlk kullanmaya başladığımda tabi şemsiye altından hiç çıkmadan 50 GKF 'e sahip bir krem sürüyordum. Daha sonra denize girip çıktıkça o kremi takviye etsin diye bunu da sıkmaya başladım. Çift fazlı olduğu için bir faz yağlı bir bölümden oluşuyor. O yüzden iz bırakmama kısmını geçiyoruz, çünkü yağlı bir hissi var. Ama neyse ki o his emildikten sonra yerini muhteşem bir nemlilik hissine bırakıyor. 

Garnier Çift Fazli Koruyucu Su

Bakın yağlı kısmı oldukça belirgin, o yüzden elbisenize falan kesinlikle bulaşma yapabilir. Hoşlanmadığım diğer bir yönü ise direk yüzüme sıkarak uyguladığımda her seferinde gözümü yaktı. daha sonra elime sıkıp uygulayınca neyse ki bir daha olmadı. 

Garnier Çift Fazli Koruyucu Su

Sevdiğim özelliklerin başında verdiği nemli his geliyor demiştik. İkinci olarak sprey formu ve vücutta kullanma pratikliği geliyor. UVA ve UVB filtrelerine sahip olması ve ekstra bir koruma sağlaması da benim için artı oldu.

Garnier Çift Fazli Koruyucu Su

Ürünü direk sıkınca böyle geliyor. El ile yaymak gerek. Ama biraz daha uzaktan sıkılıp daha eşit bir uygulama sağlanabiliyor. Ürünün gaz değil de sıvı formda olması rüzgarda uçup boşa gitmesini de engelliyor. 

Garnier Çift Fazli Koruyucu Su

Yayınca bu şekilde görünüyor ama bir süre sonra emilecek ve kaybolacak.

Fiyatı da indirimde uygun olduğu için seneye yine ekstra koruma için tatile çıkmadan alabilirim. Ben yaz için şehirde de kullanırım diye düşünmüştüm ama zaten bitti. Siz Garnier Çift Fazli Koruyucu Su kullandınız mı, nasıl buldunuz?
Sevgiler..


Yorumlar

Popüler Yayınlar