Palette 7.1 Küllü Kumral

Paleete 7.1 Küllü Kumral

Palette 7.1 Küllü Kumral


Ben ve saç maceralarım :D
Bu sefer küllü kumral yapmak istedim ve yaptım :D

Paleete 7.1 Küllü Kumral

Kutu içeriğindeki bu kreme bayıldım bu arada :) Keşke saç kremi niyetine satılsa...

Paleete 7.1 Küllü Kumral

Dipler geldi.Evet...
Beyazlarım var.Evet...

Paleete 7.1 Küllü Kumral

Saçta kızıllık var.Evet...

Paleete 7.1 Küllü Kumral

Evet bu kadar iç karartıcı görüntüden sonra gelelim after kısmına :D

Paleete 7.1 Küllü Kumral

Çok duru nefis bir renk değil mi sizce de :) Ben aşık oldum.
Küllü Kumralı ''Prenses rengi'' ilan ediyorum :)
İfadenizi o kadar yumuşatıyor ki :)
(Beyaz ışık)


Paleete 7.1 Küllü Kumral

Burada kızıl gibi görünse de kızıllık %80 oranında giderildi.Akşam güneşinin vermiş olduğu bir kızıllık bu :)

Ben bu boyamamdan sonra bir kere daha 7.1 ile boyayıp rengin tamamen oturmasını sağlayacağım :)
Bu rengi nasıl buldunuz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar